HTML

Köszöntelek az oldalamon. Bár a blog címe egy fantasztikus növény neve, ez mégsem kertészkedő blog, hanem varrós. Nagyon szeretek varrni, kézzel is és géppel is. Nézelődj kedvedre, reményeim szerint egyre több mindent találsz.

Két táska

A lányaimtól kaptam egy virágos vászontáskát régebben. Nagyon szerettem hordani, és persze a sok hordástól megkopott, sőt ki is lyukadt. Azt gondoltam, hogy nem maradhatok ilyen táska nélkül, így szétfejtettem és azt használva szabásmintának, varrtam egy újat. Ez lett a barna táska. Nincs benne vlies (azt gondoltam, minek az), csak belső bélésanyag, így eléggé nyaklott össze-vissza. Viszont klassz két kis zseb van benne, egyik a mobilnak, másik mindenfajta apróságnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy régi szoknyám anyagát nagyon szerettem, és amikor már nem hordtam, félretettem, hogy az anyag jó lesz még valamire. Mostanában halásztam elő és Miss Scotty szabásmintája alapján varrtam meg. Ahol a csíkok iránya megváltozik, oda varrtam csipkét, hogy hangsúlyosabb legyen. A belsejébe táskamerevítő közbélést tettem és kapott két kis zsebet is.

2010.01.26. 22:37 Sáka

2 komment

Címkék: táska varrás


A bejegyzés trackback címe:

https://ginkgo.blog.hu/api/trackback/id/tr981705250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Higi5 2012.01.27. 15:45:15

Köszönöm, hogy megosztod velünk az ötleteidet. A mágnestárnál nagyon ötletes -és meg nem láttam sehol-, hogy kicsit "feldobtad" , még az is dísz lett. Az irattartó is ötletes!
További jó munkát Neked és segítséget nekünk!
Üdv:

Higi5 2012.01.27. 15:46:14

Bocsánat: mágnes zárnál...
süti beállítások módosítása